niedziela, 10 marca 2013

Franek pierwszy raz w kinie!

Ciągle mi się wydawało, że to jeszcze nie czas na pełnometrażowy film dla mojego Frania. Mam jednak ostatnio szczęście do wygrywania w różnych konkursach i rozdaniach....i otrzymałam wejściówkę do kina na film Zambezia! Uznałam, że jest to znak i trzeba chwycić byka za rogi - najwyżej mu się nie spodoba :)
Tym razem wejściówki otrzymałam dzięki portalowi Czas Dzieci


Zacznę od miejsca. Dom Kultury ŚWIT - nie miałam pojęcia, że takie urokliwe miejsca jeszcze się ostały :)

http://www.switcafe.pl/page18.html

Poczułam się jakbym wsiadła w wehikuł czasu - sala, ludzie, wszystko zatrzymane w czasie ale w bardzo sympatyczny sposób. Obsługa zachowywała się w tak miło i przyjacielsko , że poczułam się jak w miejscu w którym bywam od lat. Bardzo dużo dzieci, sporo ludzi było z okolic kina i świetnie się znało - szybko zaczęły nawiązywać się rozmowy co i gdzie warto zobaczyć z dzieckiem. Czułam się super!

Jeśli chodzi o sam seans - to na początku trochę przeszkadzał mi zbyt mały ekran (te multipleksowe przyzwyczajenia) i zbyt głośny dźwięk. Sam film fajny - ale chyba Franek był na niego ciut za mały bo bardzo przeżywał i bal się niektórych postaci. Nie zmienia to faktu, że bez marudzenia przesiedział cały seans na moich kolanach i popłakał się kiedy bajka się skończyła :). Potem pół dnia opowiadał po swojemu jakie to cuda widział w tym wielkim telewizorze :)


Wypad uważam za bardzo udany i myślę, że zaczniemy regularnie zabierać małego do kina - tylko na ciut bardziej dziecinne filmy :).

Przy okazji dowiedziałam się, że Dom Kultury ŚWIT organizuje mnóstwo fajnych spotkań i imprez dla dzieci i to w bardzo rozsądnych cenach! Na przykład seanse filmowe dla dzieci (w tym właśnie Zambezia) kosztują 12 zł od osoby! Filmy z tradycyjnego (ale jak najbardziej aktualnego!) repertuaru można obejrzeć już za 12-15 zł. Miła odmiana po absurdalnych cenach sieciowych kin. Co prawda na wyprawy kinowe z moim Łukaszem wolę KINOTEKĘ ale ŚWIT to z pewnością lepsza alternatywa na wyjście z dzieckiem.

Mają tez wiele kursów i zajęć dodatkowych organizowanych przez Dom Kultury (zdjęcia pochodzą z ich strony). Żałuję bardzo, że miejsce to jest dość daleko od naszego domu. Mam jednak nadzieję, że wiosną będziemy tam częściej gościć...oraz, że  zakończy się budowa "naszego" domu kultury SŁUŻEW




Jeśli jesteście z Warszawy lub się do niej wybieracie - gorąco polecam to miejsce! KINO ŚWIT
Gwarantuję miłą atmosferę, dobrą zabawę i bezpieczny portfel :)

4 komentarze:

  1. Piękny ten dom kultury :) uwielbiam takie budynki. My z Natalią nadal nie byłyśmy w kinie, choć chyba przyszła pora żeby spróbować. Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie.
    Przeglądając Twojego bloga zauważyłam, że jesteś

    zainteresowana tematami związanymi z macierzyństwem.
    Jako praktykująca mama i bloggerka, chciałabym Cię

    zarosić do czytania, komentowania i ewentualnie

    polubienia mojego bloga. Znajdziesz na nim informacje

    na temat diety małego Dziecka ilustrowane moimi

    zdjęciami.
    Miło mi będzie, gościć Cię na mojej stronie.

    Mój blog to :
    http://zajadamszpinak.blogspot.com/
    Strona na Facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Zajadam-Szpinak/17887229

    5648245?fref=ts


    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tez pójdę do kina z Oliwką:) jeszcze nigdy nie była....
    spróbujemy♥

    obserwuje i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello there, just became alert to your blog
    through Google, and found that it's truly informative.
    I'm gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this
    in future. Many people will be benefited from your writing.

    Cheers!

    my blog post; Toddler swimwear

    OdpowiedzUsuń